it’s all

about

progress

we gebruiken ‘bigger thinking’ bij het (uit)bouwen van krachtige merken. In combinatie met strategie, creativiteit, data, design en technologie zorgt dit voor duurzaam resultaat en aantoonbare waarde in iedere fase van de buyer journey

onze gewaardeerde partners

Mastercard

innocent

Pantone

Samsung

FSC

Royal Talens

OVpay

Centrum Hout

DermaClinic

edding

Lingotto

Truckland

Fedustria

Diabetesfonds

Gulf Gas & Power

Ridder Groep

ReumaNederland

The North Face

Arup

Oorfonds

C-Me Skincare

Van Gogh

Rembrandt

biggies

karen monnich

business director & partner

laura bruin

dtp / digital designer

Ge Key

strategist & partner

Michel van den Houten

managing director & partner

Renzo van der Spiegel

digital designer

Midas van Koolwijk

creative lead

Nienke Luijk

producer

Bas Jongerling

creative partner

Ivar Zuidhoek

developer

Priscilla Beentjes

social media executive

Didi Hendriksen

account manager

Bridget de Ruiter

dtp designer

cultuur

We streven naar een een cultuur van open dialoog met respect voor verschillende culturele en sociale waarden. Daarnaast zorgen we dat talent divers en aanwezig is in ons werk. Voor ons is dit pretentieus of dromerig. We voelen immers een sterke verantwoordelijkheid naar de mensen en maatschappij die ons bestaan en succes mogelijk maken.

employee owned

eigenlijk is dus iedereen bij big een soort partner

In 2023 hebben onze oprichters Nick & Ed het merendeel van hun aandelen en eigenaarschap overgedragen aan de huidige en toekomstige. In het ‘Employee Owner Trust’ bezitten we samen 80 procent van de BIG-group. Hiermee zorgen we maximale betrokkenheid en hebben alle ‘biggies’ direct invloed op de toekomst van ons mooie bedrijf. Daarnaast behouden we zo onze onafhankelijkheid en beschermen we onze waarden en cultuur.